Garantie


Om het je makkelijk te maken hebben we een korte uitleg over onze garantie. Wil je meer informatie over onze Algemene voorwaarden, klik dan hier.

Wat houdt onze garantie in:
6 maanden garantie op een door ons uitgevoerde reparatie aan je iPhone of iPad.

De garantie is niet van toepassing indien:
- Het probleem na de reparatie is ontstaan door eigen gebruik
- Er problemen of schade zijn onstaan door een eerder uitgevoerde reparatie
- De iPhone problemen geeft door softwarematige toepassingen (zoals jailbreaken)
- Een nieuw probleem veroorzaakt word door externe omstandigheden zoals vallen, water, etc.
- Je zelf of een andere partij de schade heeft proberen te herstellen

Verlies van data
Om zeker te zijn om verlies van je gegevens te voorkomen, maak altijd een goede back-up voor de reparatie.

iPhone Expert Nederland kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het verlies van data. Uiteraard zullen wij altijd zorgvuldig om gaan met uw toestel en de data die er op staat. Tijdens een reparatie is het niet aannemelijk dat er data verlies optreedt.

Langere reparatie tijd
Het kan voorkomen dat er tijdens een reparatie beschadigingen aan uw apparaat of een onderdeel ontstaan. Vaak kunnen deze onderdelen vervangen worden, soms zijn deze onderdelen niet op voorraad. Dit kan de reparatieduur beïnvloeden. Wij zullen je natuurlijk direct op de hoogte brengen wanneer dit gebeurd en tussentijds updates geven van de status.

Extra defecten die aan het licht komen tijdens het onderzoek of de reparatie
Tijdens of na een val kunnen er ook defecten ontstaat die niet direct zichbaar zijn. iPhone Expert is op geen enkele wijze verantwoordelijk te houden voor defecten die na het openen van het toestel zichtbaar worden. Vaak kunnen wij deze defecten wel oplossen, dit zal wel extra kosten met zich mee brengen.

Partners:
Omhoog